ראש האופוזיציה תוקף את נתניהו: "נכשל בניהול המלחמה ובהבאת השלום"

לדברי הרצוג: "כתב האישום הזה חושף כיצד ראש ממשלה נכשל בניהול המערכה והקבינט. נתניהו נכשל בניהול המלחמה ונכשל בהבאת השלום. ביבי לא מסוגל לגבש אסטרטגיה, ביבי לא מסוגל לקבל החלטות. גם בשלום וגם בביטחון ביבי כישלון".
איתי גדסי 1 Comment on ראש האופוזיציה תוקף את נתניהו: "נכשל בניהול המלחמה ובהבאת השלום"

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת סיעה של המחנ"צ • על רוה"מ: "לא מסוגל לקבל החלטות", על יאיר לפיד: "המשורר הלאומי העדיף לשתוק ולהתחנף"

בנימין נתניהו ויצחק הרצוג
לדברי הרצוג: "כתב האישום הזה חושף כיצד ראש ממשלה נכשל בניהול המערכה והקבינט. נתניהו נכשל בניהול המלחמה ונכשל בהבאת השלום. ביבי לא מסוגל לגבש אסטרטגיה, ביבי לא מסוגל לקבל החלטות. גם בשלום וגם בביטחון ביבי כישלון".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג תקף היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת סיעה של המחנ"צ.

"מחר בשעה ארבע אחר הצהריים ייחשפו אזרחי המדינה לכתב אישום אסטרטגי שניסח מבקר המדינה. כתב האישום הזה לא עוסק בקבלת טובות הנאה ובהתנהלות אישית מפוקפקת, אלא באי כשירות של הנהגת המדינה, בהפקרת חיי אדם, בהפקרת חיילים ומפקדים ובהפקרת תושבי הדרום. כתב האישום הזה חושף כיצד ראש ממשלה והקבינט שלו כשלו בתפקידם בהבנת האיומים, בקביעת האסטרטגיה לטיפול בהם, בהכנה ובניהול המערכה. לא מעידה רגעית וחד פעמית אלא מחדל שהתמשך על פני שנים".

לדברי הרצוג: "כתב האישום הזה חושף כיצד ראש ממשלה נכשל בניהול המערכה והקבינט. נתניהו נכשל בניהול המלחמה ונכשל בהבאת השלום. ביבי לא מסוגל לגבש אסטרטגיה, ביבי לא מסוגל לקבל החלטות. גם בשלום וגם בביטחון ביבי כישלון. הדו"ח החמור הזה הוא גם קלון למשורר הלאומי שלנו, יאיר לפיד. דמיינו לכם איזה טור דעה הוא היה כותב מחר בשער ידיעות אחרונות על גורל החיילים, כמה מרגש הוא היה, כמה חד ונוקב הוא היה מנסח את דרישתו למנוע ממי ששתק בקבינט להמשיך בחיים הציבוריים".

יו"ר המחנה הציוני תוקף גם את יאיר לפיד: "יאיר לפיד בממשלה ובקבינט עם תשעה עשר מנדטים יכול וחייב היה לשנות את פני המלחמה והקיפאון המדיני, אבל העדיף לשתוק ולהתחנף. הדו"ח הזה הוא כתב ביקורת גם נגדו לא פחות מאשר נגד נתניהו. התמונה שמצטיירת מדו"ח המבקר מבהילה, מבישה ומעוררת חרדה והתוצאה טראגית."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צתרתתר ☺☺☺??☺☺☺